­ KNHS Klanttevredenheidsonderzoek 2021 - KNHS

KNHS Klanttevredenheidsonderzoek 2021

Geplaatst op 31 mei 2021

Deze week ontvangen alle KNHS-leden (waarvan een e-mailadres bekend is bij de KNHS) een uitnodiging om mee te werken aan het KNHS Klanttevredenheidsonderzoek. De KNHS is er voor alle paardensporters in Nederland. We zijn blij met onze leden en willen ze daarom zo goed mogelijk helpen. We horen graag wat ze van onze service vinden en op welke punten we nog kunnen verbeteren.

De vragenlijst kan ingevuld worden t/m 21 juni. Het invullen van de vragenlijst duurt maximaal 10 minuten. Het onderzoek wordt uitgevoerd door het Mulier Instituut.

Vul het onderzoek in en profiteer van korting 
Leden die het onderzoek compleet invullen maken kans op 5 X een waardebon van onze partner Agradi ter waarde van €50,-. Iedereen die het onderzoek volledig invult ontvangt een kortingscode voor 10% korting bij Agradi

Heb je nog vragen over het onderzoek? Neem dan contact op per e-mail met onze servicedesk via servicedesk@knhs.nl.

Categorie: Klanttevredenheidsonderzoek

Ander Nieuws

  • WK Herning: springruiters winnen zilver in landenwedstrijd
    WK Herning: springruiters winnen zilver in landenwedstrijd
  • Competitiewijziging door warm weer in KNHS-Anemone Horse Trucks Cup
    Competitiewijziging door warm weer in KNHS-Anemone Horse Trucks Cup
  • Hessel Hoekstra: ‘Zowel Icoon als ik leren van ons verblijf in Herning’
    Hessel Hoekstra: ‘Zowel Icoon als ik leren van ons verblijf in Herning’