Partner worden van de KNHS?
De KNHS is de paardensportbond van Nederland. Wij zijn het kloppende hart van dit paardenland. Wij vinden paardensport de mooiste sport van Nederland en samen met ruim 1 miljoen mensen delen wij deze passie. De KNHS staat voor eerlijke sport waar de veiligheid van ruiters en het welzijn van de paarden gewaarborgd zijn. Als KNHS kunnen we deze voorwaarden scheppen en zo de paardensportbond zijn voor recreatieve ruiters, ruiters in de breedtesport én ruiters op topniveau. Doet u mee?

Wat betekent het om partner te zijn van de KNHS?
Als u partner wordt van de KNHS, wordt u partner van de paardensport. Dat biedt u de volgende mogelijkheden:
- De unieke kans om partner te worden van een van de meest succesvolle sportbonden van Nederland met een grote economische impact door alle gerelateerde activiteiten binnen de paardensport.
- Toegang tot een kwalitatief hoogwaardige doelgroep met een bovengemiddeld welstandsniveau.
- Communicatie- en marketingmogelijkheden binnen een divers en compleet crossmediaal spectrum bestaande uit online platforms, apps, social media, evenementen, (online) magazines en het KNHS-centrum.
- Op maat gemaakte marketingcampagnes en sponsoractivaties binnen gekozen targetgroups om branding- , bereik- en conversie doelstellingen van sponsor-, marketing- en mediamanagers te realiseren.
Een KNHS evenement sponsoren
Op het Nationaal Hippisch Centrum in Ermelo organiseert de KNHS diverse evenementen. Waaronder de breedtesportkampioenschappen in zowel het indoor als het outdoorseizoen. Ook organiseren we jaarlijks een Bixie&Friends dag waarin de jeugd centraal staat.
Meer info over evenementsponsoring
Een andere samenwerking
Wil je op een andere manier samenwerken met de KNHS? Er zijn talrijke mogelijkheden. Heb je een idee of wil je meer weten?
Neem dan contact met ons op.
Gaan we samen de paardensport versterken? Hartstikke leuk! Samen met u stellen we een sponsorovereenkomst en een jaarplan op. Zo weten we aan het begin van het jaar wat de afspraken en activiteiten zijn, zodat we die aan het eind van het jaar ook goed kunnen evalueren.
In de tussentijd zullen we regelmatig contact hebben over de lopende activiteiten. Zo leren wij uw organisatie goed kennen en weten we wat er speelt.