Ik wil een product uit de KNHS-webshop retour sturen, hoe werkt dit?

De KNHS webshop is geïntegreerd in de webshop van Agradi. Meer informatie over deze webshop vind je hier.

In verband met de maatregelen adviseren wij om vooraf contact op te nemen met de Parcelshop indien je een pakketje wilt retourneren. (Let op: stuur het niet terug naar het KNHS-kantoor in Ermelo!)

Indien je een ander product, bijvoorbeeld om reden van een andere maat of kleur, wenst te ontvangen, kun je dit gemakkelijk doen door het product opnieuw te bestellen via de webshop. Je ziet dan meteen of het product beschikbaar is. Je dient dan wel opnieuw te betalen. Helaas is om technische redenen het niet mogelijk betalingen met elkaar te verrekenen.

Na ontvangst van jouw mededeling dat je wilt herroepen wordt het terug te ontvangen bedrag (aankoopbedrag, eventuele verzendkosten en betaalkosten*) zo spoedig mogelijk (meestal binnen 2 werkdagen, streven is zelfde dag) en uiterlijk binnen 14 dagen op de rekening teruggestort. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben teruggekregen, of totdat jij hebt kunnen aantonen dat de producten zijn verstuurd, welk tijdstip als eerste valt. De verzender blijft tot in ontvangstname van de zending verantwoordelijk.

Meer informatie over het retourneren van producten klik hier.